miércoles, 2 de febrero de 2011

Choiva de ideas previas

Hoxe fixemos unha choiva de ideas sobre os animais, para saber qué é o que coñecemos sobre os distintos tipos de animais. Aquí vos deixo algunhas...

- " los murciélagos no les gusta la luz porque son negros". ANDRÉ.
- " las hormigas, aunque sean muy pequeñitas, pueden con una hoja". ANDRÉ.
- " las mariquitas escarvan". SABELA.
- " los tiburones comen peces". SABELA.
- " un pulpo pilla a la gente, lo ví en una peli". SABELA.
- " los calamares echan tinta, en la cara de los chicos". ANDRÉ.
- " los cocodrilos comen peces". VALENTÍN.
- " las aves comen gusanos". ANDRÉ.
- " los pájaros comen peces" VALENTÍN. "Sí, las gaviotas" ANDRÉ.
- " a las mamás pájaros les nacen bebés de la barriga" IAGO.
- " los tiburones comen de todo, también ballenas". MARCOS.
- " los tiburones comen xente". IAGO.
- " ¿a que los animales no tienen pinchos en el culo? es que Marcos dice que sí" IAGO.
- " las ovejas tienen pinchos en el culo" MARCOS. "serán las abejas?"(profe). "Sí" MARCOS.
- " yo tengo sangre rica, porque siempre me pican" IAGO.

4 comentarios:

  1. A Iago o que lle pican son os mosquitos e cando me pediu unha explicacion non se me ocurriu outra cousa que decirlle que ten o sangue doce e moi rico, agora non para de decir que " tengo la sangre rica".Cando esta cheo de picaduras chora que non quere ser tan rico!!

    ResponderEliminar
  2. jajja, sí, xa o dixo algunha vez...jajjaa. moi boa explicación...

    ResponderEliminar
  3. Poderiamos poñer cousas que dín os nenos cando están cós pais.... eu teño unha da miña filla.
    " mami... ¿poqué vas a trabajar?"
    "para ganar dinero y así poder comprarte muchas cosas"
    "pero si tu tienes una tarjeta que la metes en el cajero y sacas dinero"

    ResponderEliminar
  4. jjajaaj, pois sí, vós sodes os primeiros que sabedes ata donde pode chegar a imaxinación dos vosos fillos! e eu tamén disfruto dela...

    ResponderEliminar