lunes, 20 de junio de 2011

Cómo pasa o tempo!

Revisando as fotos de todo o curso para meter no dvd, atopei ésta, que é das primeiriñas....Cánto medraron os meus pícaros! parece mentira qué rápido pasa o tempo...xa rematamos o curso, son moito máis maiores, deixamos atrás un montón de experiencias, de aprendizaxes, de alegrías, de enfados tamén, pero deses xa nos esquencimos,jajaj. En definitiva, un curso cheo de emocións... Teño unha mistura de alegría porque chegan as vacacións e de tristura porque esto se acaba...


Tedes que perdonar pero, no dvd das fotos seguramente hai algunha repetida, e non están ben ordenadas cronolóxicamente, xa que ó longo do curso tiven algún que outro problemiña co ordenador...tratarei de facelo o mellor posible.

4 comentarios:

  1. E unha pena moi grande que nos deixes, a oportunidade que nos deches de compartir cos nosos fillos este curso foi... non hay unha palabra que o describa, aind non me despedin e xa estou emocionada, espero verte mañan
    GRACIAS!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Aiiii Marita! vasme facer chorar xa hoxe! esa oportunidade foi grazas ó blog, grazas ás nn.tt. non sabes as ganas que teño, día a día, de poder compartir con vós as nosos vivencias diarias...en fin, que che vou contar.MOITAS GRAZAS!!! TANIA

    ResponderEliminar
  3. tania vaiseche votar en falta (andré tamen)




    QUEREMOSTE
    Laura e André

    ResponderEliminar
  4. oohh!qué bonito! eu tamén vos vou botar mooooooooooito de menos!pero levareivos conmigo,que eu tamén quero moito os meus pícaros! moitas grazas Laura! TANIA

    ResponderEliminar